Kontakt / FAQ

For non-swedish speakers, please click the english flag at the top right.

 

 

Har du frågor om lagerstatus?

Sök gärna i vår webbshop eller i vår traderashop först!

 

För batteribyte eller inlämning av egna konsoler/spel,

maila oss på följande adress. Det går även bra ställa andra frågor,

men vi kan tyvärr inte paxa kommande shopvaror via mail.

 

TIPS & FAQ

  • Som medlem i webshoppen kan du lägga spel i din önskelista för att lättare ha koll på lagerstatus. Vi får dessutom på detta sätt notis om vad våra kunder önskar sig.

 

  • Söker du reservdel, testkonsol, lös manual, tom box, eller annat liknande?

Fråga oss; kanske har vi bland vårt skräplager.

 

  • Om du inte vill handla en produkt via Tradera kan vi lägga över den till webshoppen.

Butikerna är inte sammankopplade och innehåller inte samma varor.

 

  • Vi har ingen fysisk butik men avhämtning i Kävlinge går bra .

Maila för tidsbokning. Ingen kontanthantering.

 

  • Samfrakt sker alltid (med undantag för moddade konsoler/tillbehör och flashade spel).

Alla orders hanteras manuellt efter betalning så inga varor skickas iväg automatiskt.

 

  • Vi kan inte lova att vi köper in varor på begäran,

men vi håller utkik efter eftertraktade varor.

Man kan även skriva till oss via vår Facebook-sida men mejl är enklast och snabbast.

Under vardagar brukar vi besvara frågor inom 12 timmar.

På helger inom 24 timmar.

© Japanspel 2011-2017. Vi innehar F-skattsedel.

Material på sidorna får ej återges utan tillstånd. Alla varumärken tillhör sina ägare.